ooievaars en de ezel - Reisverslag uit León, Spanje van Ad en Narda Bogaard - WaarBenJij.nu ooievaars en de ezel - Reisverslag uit León, Spanje van Ad en Narda Bogaard - WaarBenJij.nu

ooievaars en de ezel

Door: ad en narda

Blijf op de hoogte en volg Ad en Narda

21 Juni 2013 | Spanje, León

Onderweg zien we veel ooievaars op hun nest zitten. Op elke kerktoren zitten verschillendde nesten. We hebben gevraagd of ze de kleine bambino, voor de Burgm. vd. Weidenlaan, echt pas eind juli willen bezorgen.

We zien tijdens een van onze tochten, een man met een ezel. De ezel is zwaar beladen, hij zegt dat hij 50 kilo meesjouwd. De ezel komt bijna niet vooruit. Het mag dan een lastdier zijn, maar toch.
's avonds zitten we met de pelgrim, de eigenaar van de ezel, aan tafel.
Hij komt uit Strasbourg en blijft 8 maanden onderweg. Het is en beetje een vreemde kostganger en hij is zo stoned als een garnaal. Ook dit is Camino.

• 21 Juni 2013 - 18:37

Dinie:

Hoi peregrino's,

Is de buikpijn weer over of hadden jullie de ezelmenner al eerder ontmoet en stiekem van zijn voorraadje gesnoept?
    Wat zou hij toch allemaal bij zich hebben? Hopelijk houdt zijn ezel het vol want de eigenaar lijkt mij volgens jullie omschrijving wel iemand die zich misschien wel zes keer aan de zelfde steen stoot.
    Jullie niet want het gaat voortreffelijk alleen jammer van dat weer. Maar jullie geven de moed niet op en gaan gestaag door.

Buen camino

• 21 Juni 2013 - 20:29

Nellie Maas:

Hallo Ad en Narda.
    Wat leuk om te lezen wie jullie ontmoeten,de man met de ezel zal er ook wel komen.
    Het schiet al mooi op,hoeveel weken nog lopen?
    Ad je krijgt de groeten van Dr Sintenie, en heel knap vindt hij het van je.
    We hopen dat jullie weer mooi wandel weer krijgen.
    Groetjes Jo en Nellie

• 21 Juni 2013 - 20:49

Wendy Henry Stan En Tessa:

Gaaf gaaf gaaf zeg!
    We blijven ons verbazen, wat gaat jullie droomreis toch goed.
    Geweldige verhalen, ze blijven bijzonder om te lezen.
    Het eind is redelijk in zicht, de meeste passen zijn gezet.......
    Hou vol en we willen zeker zeggen GENIET!
    Liefs van je petekinderen en Henry en Tessa.

• 21 Juni 2013 - 23:09

Frans En Joke:

Ad en Narda ,

Wat een energie hebben jullie toch , geweldig !!!!
    En wat beleven jullie toch veel onderweg , echt mooi om te lezen !

Groetjes , Frans en Joke.

• 22 Juni 2013 - 10:12

Milou:

Ha Ad en Narda,

Wie droomt er nu niet van zo'n reis, en wie heeft de mogelijkheid zijn droom te laten uitkomen, jullie! Super om te lezen, wat een bijzondere reis, wat een bijzondere mensen, en wat een bijzondere bestemming.
    Groetjes Maarten en Milou